Ons team

Bewegend leren? Daar weet juf Tabitha alles van. Juf Heleen is helemaal thuis in onze Kanjertraining. Juf Tineke zorgt dat onze jongste leerlingen zich veilig voelen in de kleuterklas. Iedereen in het team heeft iets bijzonders toe te voegen aan ons onderwijs.

Voor ieder kind aandacht

Uw kind wordt écht gezien. Door te werken in kleine groepen, krijgt ieder kind de aandacht die het verdient. Tijdens kind-coachgesprekken tussen leerling en leerkracht versterken we die relatie nog meer. Met de juf of meester ontdekt uw kind waar hij goed in is en waar hij nog beter in kan worden.

Team

Lesanka van Beek-Donselaar

Directeur

‘Het mooiste dat je een kind kunt geven is een kans’
Als directeur wil ik mij inzetten om iedere leerling een kans te geven in deze maatschappij, ongeacht waar je wieg staat. Dit doe ik door samen met mijn team en u als ouders samen te werken en zo een fijne, warme en kleinschalige omgeving te creëren voor uw kind.

Team

Christa Reefhuis

Leerkracht groep 3/4

Voor mij als leerkracht is echt geen dag hetzelfde. Ik geniet van de kinderen om me heen, van de stappen die ze zetten in hun ontwikkeling. Van hun nieuwsgierigheid en van hun enthousiasme. Om kinderen tot leren brengen is een goede sfeer in de klas erg belangrijk, dat heeft voor mij prioriteit. Elk kind moet zich thuis voelen in de klas en zich gehoord voelen.

Team

Heleen Pereboom

Intern begeleider groep 1 – 8

Als Intern Begeleider vind ik het belangrijk dat kinderen zich goed voelen en positieve contacten hebben, dan kunnen hun talenten tot ontwikkeling komen. Met de leerkrachten en ouders zoeken wij de route die het kind in onze school mag bewandelen. Ieder kind ontwikkelt zich op zijn eigen manier en volgt zijn eigen route maar wel in de gezamenlijkheid van de groep waarin zij zitten.

Team

Hilda Maliepaard

Administratief medewerker

Als administratief medewerker mag ik ondersteunen in veel dingen die geregeld en georganiseerd moeten worden. Alle in- en uitschrijvingen verwerken, benodigdheden bestellen, de nieuwsbrief maken, de inschrijving van de oudergesprekken klaarzetten en alle vragen en zaken beantwoorden die er per mail binnenkomen. Ouders kunnen altijd even binnenlopen of mailen als er iets onduidelijk is. Ik denk graag mee in een oplossing als iets niet werkt.

Team

Priscilla Apon

Leerkracht in groep 1/2

“Eerst het kind, dan de leerling ( L.Stevens ).”
Het mooiste aan werken met kinderen is dat zij de nieuwsgierigheid hebben om te ontdekken en leren. Het is een prachtige taak dit vast te kunnen houden bij ieder kind. Het stimuleren en motiveren van interactie tussen de kinderen vind ik belangrijk om hen te helpen tot ontwikkeling te komen. Een goede relatie daarbij staat voor mij voorop.

Team

Tineke van Beek

Leerkracht groep 1-2

De verwondering van kinderen over alles wat om hen heen gebeurt, inspireert mij dagelijks. Het leert mij kijken ‘als een kind’. Ik hoop dat elk kind zich snel thuis voelt op school. Tijdens spel oefenen kinderen het samenwerken, ontdekken ze de wereld om hen heen en doen ze spelenderwijs ervaring op. Ik vind het prachtig om te zien hoe kinderen hier stap voor stap in vooruit gaan en samen ontdekkingen doen.

Team

Anja Langenberg

Leerkracht groep 3/4

Sinds de start van de Caleidoscoop mag ik deel uitmaken van het team. Het meest ben ik werkzaam in de groepen 3 en 4. In die groepen zie je de kinderen grote sprongen maken in hun ontwikkeling. Om samen een groot deel van het leesproces door te maken vind ik heel bijzonder. Zo mag ik bijdragen aan het vergroten van hun wereld.

Team

Esther Wijnberg

Leerkracht groep 8

Als juf in de bovenbouw help ik de kinderen hun zelfstandigheid te bevorderen en aan hun eigen doelen en dromen te werken. Hoe leuk en goed is het om via bewegend leren aan bepaalde doelen en vakken te werken. Ik vind het belangrijk dat de kinderen zich gezien en prettig voelen in de klas, we werken veel samen. Daar hoort ook de eindtoets, het kamp en de musical bij. Wat een spannend jaar!

Team

Heleen Karim-Baan

Leerkracht groep 5/6

Ik geniet van het lesgeven, waarbij ik kinderen graag in hun kracht zet, zodat ze zich, ieder op zijn eigen unieke manier, positief ontwikkelen. Naast lesgeven, houd ik ook veel van zingen, lezen, reizen, andere culturen ontdekken en gezelligheid.

Team

Marije Vriend

Leerkracht groep 3

Gemotiveerd om een leerkracht te zijn die een verandering mag brengen in het leven van kinderen en hen handvaten mag geven voor de toekomst. Ik vind het belangrijk om kinderen te motiveren om de wereld beter te leren kennen. Dit geef ik vorm door uit te gaan van het talent van het kind, hen daarin verantwoordelijkheid te geven en door coöperatief leren. In de klas maak ik graag gebruik van bewegend leren en spelenderwijs leren met spellen.

Team

Rina Viets

Onderwijsassistent

Als ondersteuner werk ik ’s morgens met de leerlingen in de enkele groep en ’s middags geef ik extra ondersteuning aan leerlingen die een extra steuntje in de rug nodig hebben. Mooi om te zien hoe ze met kleine stapjes enorm kunnen groeien. Ik geef wekelijks na schooltijd dam- en schaaklessen en beheer samen met twee oud-collega’s onze schoolbibliotheek. Het is prachtig als een kind op kan gaan in een verhaal dat hij leest.  

Team

Tabitha Buma

Leerkracht groep 6-7

‘Als leerkracht geniet ik ervan om vanuit de relatie kinderen te inspireren en te motiveren hun kwaliteiten en talenten te ontwikkelen. Elk kind mag zich gezien en geliefd voelen om wie hij of zij is. Wederzijds respect en vertrouwen staan centraal, want dat is de basis voor het leren. Leren van en met elkaar, vanuit verwondering, bewegend, onderzoekend en uitdagend! Ik handel vanuit de christelijke normen en waarden, met respect voor alle geloven. Mijn deur staat open, wees welkom!’

Team

Theo Krijnsen

Leerkracht groep 5/6

“Ik ben een meester in het uitoefenen van mijn vak.”
Als leerkracht houd ik ervan om voor kinderen een plek te creëren, waar ze gezien worden. Met aandacht voor de kinderen en hun omgeving probeer ik iedereen te laten groeien, zo leer je het meest! De kinderen weten dat zij altijd bij mij terecht kunnen voor een mooi verhaal, een vraag of een grapje. Samen maken we er altijd kleurrijke, enerverende en leerzame dagen van op school.